Ger hon bara upp, vad är det som händer? - Publiken förundras över skidåkarens plötsliga avslut.

Jag skrotar alla planer för idag! Jag tar en omtenta på det här. Jag fattar ingenting. Jag har läst både idag och igår, jag har antecknat. Jag har gått igenom mina anteckningar och läst vidare. Jag fattar inte. Visste alla gånger skulle jag kunna läsa vidare och ordbajsa fram en G-uppsats men helt plötsligt känner jag att det inte är värt det. Bättre då att göra det senare. Jag har lite grejer som ligger som jag tänker ta tag i efter frukosten istället.

Det känns skönt och lugnt. Bara kunna bestämma det så där. Bra.
Då ska jag leta på omtentan för den muntliga redovisningen som jag absolut vägrade att delta i. Alltså jag skrev bara att jag inte kunna så fick jag några frågor istället. Jag vill inte sitta och chatta med mina "klasskompisar" eller om man ska sitta med webcam. Vägrar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0