Flickan som är kär - i en burgare!(?)

Usch idag har jag varit en jättedålig bloggerska! 
Jobbet gick ju bra, det var ganska mycket folk men vi har ju ingen variation i sortimentet längre eftersom vi håller på att dra ner till bassortimentet då vi ska börja bygga om i februari. Jepp det är vi som ska bygga om, inga hantverkare.. Ska man tro hur snabbt det går för hantverkare så lär det ju bli vi ändå haha! Jag gjorde fint på hyllorna under dagen så jag är nöjd! 
Efter jobbet drog jag med mig my darling (haha töntigt det låter) till Mulligans och käkade en hamburgare och drack en mycket efterlängtad newcastle!

Utan att överdriva kan jag säga att det har varit en grym torsdag!
Imorgon väntar jobb och käk hos Johanna. En vanlig fredag men med efterättsbuffé(?)


Imorgon är det en månad kvar!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0