Fira årets fattigaste helg - med gråmulet, cancersvulster och något annat gott!

Fy tusan! Nu börjar jag känna mig lite krasslig. Blir en öl och något att glo på innan jag somnar. Skulle ha städat men det finns en gräns till och med för mig hur mycket jag orkar när jag är sjuk. Niklas säger att jag inte är riktigt riktig, jag blir lite knäpp när jag är sjuk.. får lixom mer energi på nå vis. Blir lite hängig och helt plötsligt får jag nå ryck och ska göra allt! Sen blir jag hängig igen och så håller det på! Vila när man är sjuk? Va? 

Slängde ihop ett fantastiskt inlägg till skolan nu på kvällskvisten. Tog 20min tror jag. Hade skrivit ett tidigare som jag tänkte skicka in men var inte nöjd så jag skrev om hela skiten! Haha! Väl spenderad timme tidigare i veckan. Skrev om något jag inte ofta pratar om nu. Vet inte om jag någonsin har pratat om det här, har ett annat ställe för det. Men det blev svårt att skriva om min skolgång utan att ta upp något som troligen påverkade min gymnasietid ganska mycket. Ja det är inte lätt att vara ung, dum och glömma bort att mat är livsviktigt.
Det ämnet kom upp under födelsedagsmaten/fikat hos Johanna idag med och för första gången på väldigt länge kändes det lite jobbigt. Troligen för att jag är så jäkla trött och sliten nu. Behöver väl bara sova lite. 
Ätstörningar är ett riktigt dåligt påfund, testa aldrig på det. Det suger ganska rejält och tar en jäkla tid att komma bort från. Fast det går, det gör det.

Men det är ju så, livet ska vara en hemsk jävlig grå kamp. Som cancersvulster. Det har jag fått lära mig av Sandvikenborna idag. Muntra typer i den här stan just nu. Vi behöver nog sommar, sol, musik och en liten skvätt öl på det. Mörker och öl blir inte lika kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0