Vad meningen med livet är frågar sig många, nu är svaret här! - SKOR!

Fattar inte att jag är vaken. Trodde faktiskt att jag skulle sova nu, men helt oväntat så blev det vinkväll hos Louise! med henne, Mimma och Jocke. Mysigt! Vet inte heller hur jag planerade morgondagen. Jag sköt upp det sista finslipningen av skoluppgiften tills imorgon, imorgon kväll tänkte jag. Vet ni. Jag ska köpa skor på rea och spela biljard imorgon. Hm. Konstigt. Måste nog sova så jag kan vakna imorgon och fixa lite och greja resten på jobbet. Åh. Smart. Annars får jag väl göra det när jag kommer hem från Gävle. Haha! Äh det är så lite kvar så det ordnar sig!

Btw. Första dagen skapade Gud skorna, andra dagen skapade han solen så han kunde se skorna, sen skapade han en massa andra saker som jorden och sånt ni vet och sista dagen, dagen då alla trodde att han sov, då skapade han människan! Varför skapade han människan? Jo för att kunna sätta skon på något! Fattar man ju!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0