Tog spruta och hamnade i bargochdal-banaläget som alla undviker!

Ni har inte haft mycket att läsa dom har dagarna va? Man kan ju undra vad tusan ni har gjort när jag inte bloggar, och ännu mer kan man undra vad jag har gjort. Eller det vet ni ju. Legat på soffan och glott på 24. Jack Bauer är något av en ohälsosam hjälte. Jag ska bli som han. Eller.. Fast jag gillar ju inte pistoler, hur ska det gå?
Sonic äter torrfoder till kvällsmat, jag äter ostkrokar och dricker öl :D Sonic fick några ostkrokar med. 

Det är meningen att jag ska städa. Blev kvar hos pappa en och en halv timme när jag hämtade Sonic. Lär ju säger hejdå innan jag far och har knappt träffat han på två veckor! I och för sig så hade jag inte träffat mamma på, jag vet inte hur länge innan vi sågs lite i måndags och sen i onsdags så sågs vi nästan hela eftermiddagen. Hela eftermiddagen om man ska lyssna på Sheldon i Big bang theory för de finns ju preevening(förkväll). Självklart. Jag och mamma var i alla fall först till hc där jag tog andra sprutan twinrix, ensam med sköterskan! Jag var galet nöjd och stolt! Nu har jag gjort massor av saker de senaste åren som jag är livrädd för! Åkt begochdal-bana, åkt bak på sporthoj, tatuerat mig, vad är det mer förutom sprutan? Vet att det är fler saker. Snart vara borta från Sverige i mer än en vecka, det är läskigt! Ska man gå djupare så har jag med största skräck lämnar allt det trygga och kasta mig ut ensam, men så fick jag allt jag någonsin önskat mig med! För hur modigt är det inte att en natt gå hem till en av sina närmaste vänner och på ett klumpigt sätt försöka få ur sig att man är kär i den? Mhm! Jag hör Sabrinas röst i huvudet när hon ganska ofta sa till mig hur modig jag var då. Tack. 
Hmm.. Ibland påminns jag om vad jag sa, att jag var så jävla rädd att sitta själv en lördag och inte ha något sällskap. Så blev det ju absolut inte. Om jag är själv en lördag så har jag valt det själv! Har man en bästa Johanna så är man aldrig själv om man inte vill, en bästa Johanna och de bästa kidsen! Och helt ensam är jag ju aldrig, jag har ju alltid en hund med mig. 






Kommentarer
Johanna

Visste du inte att det fanns förkväll under dagens 24 timmar? Förkvällen infaller typ kl.17 till..ja absolut inte längre än till kl.19..haha. Nej du är inte ensam, du har ju en bästa kompis,SiL,syster,Johanna,fru, ja allt som vi någonsin brukar kallas <3

2011-02-26 @ 08:10:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0