SnålKamprad - en skattesmitare!

Igår var jag och Niklas på förberedande shoppingrunda, nog mest för att få tiden till den stora dagen att gå lite. Nej inte Den stora dagen, det vet jag inte ens när kommer!

Köpte kudde på IKEA för 9kr. SÅ vi kan väl säga att jag lite skiter i vart Kamprads skattepengar håller hus, jag kan köpa en superskön kudde som dessutom är perfekt förbackad för långresa, för 9kr! Haha! På Jysk hittade jag duntofflor för 25kr, det kändes också överkomligt. Matchar datorn med!





Supersvårt att hitta en bild på google eller ta en sjävl som visar hur fint lila den är. Den är mindre grå och mer lila! Härligt lila! ps, den rosa var slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0