Shoppingsjukan är det sjukdomen flest svenskar lider av.

Jag och Cecilia for och pantade några hundra flaskor och burkar som legat och skräpat på jobbet bra länge nu. Några hundra kronor blev det för vårat kladda och skitiga jobb! Fy va äckligt det var. Luktade sur öl! Kanske inte så konstigt, det var ju mest ölburkar/flaskor. Efter det for vi till Valbo och shoppade mycket mer än vad vi hade tänkt, haha! När vi gick in på Gina så sa jag "Ska du ha nått här? Jag är klar med min shopping nu iaf", men så blev det tre kjolar och 2 klänningar ändå! Blev under 200kr, under 150kr till och med tror jag. Ganska bra rea! Love it! Hittade brallor att flyga/resa i och som jag kan knata runt i en miniregnskog i. Om jag skulle råka ramla över någon sån om snart 20 dagar.

Annars har jag pluggar och kollat på 24 hela dagen. Haft slut på batteri i mobilen och inte orkat laddat. Två veckor på mig med 4 uppgifter. Hoppas det går bra. Dessutom ska jag försöka klämma in lite engelska är det väl tänkt. Hejdå socialt liv, hej plugghäst!

Nu ska jag krama på Niklas <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0