Senaste inom kändisvärlden, ta med hunden när du handlar - lämna den i en box?

Fy tusan så skönt, mitt studiebidrag hade kommit nu! Tjoho! Jag är inte fattigare än fattigast längre! Awesome! Så på listan nu står ICA! Här ska det fyllas på frukost och mat! Ska ta och ringa min personlige hundvakt och kolla om han kan ta Sonic när jag handlar. Det är så bäst, även om jag nästan inte alls har utnyttjat det, men jag har i alla fall ett nummer jag kan ringa sen kommer det en människa och passar min vovve ett tag medan jag handlar! Hur awesome är inte det? Snacka om att jag och Sonic är bortskämda! Det måste ju betyda att vi är lite omtyckta? Right..? Hihi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0