Psyksjuk "dam" förbannad på - snön!

Det snöar ute. I don't like it! Jag är så trött på snö nu. Jag orkar inte hålla nå humör uppe och strunta i att klaga på snön, för efter 3 månader i 20 minus så är det bra nu, tack!!! Okej det har inte varit så kallt hela tiden, men säkert minst halva. MINST! Fuck you vädret jag har köpt mig sol och det är jättekort tid kvar nu! Ska räkna nu. Paus. Det är 18dagar kvar tills jag sätter mig på planet. ARTON OCH FAN VA JAG LÄNGTAR FÖR JAG ÄR RIKTIGT JÄVLA ORATIONELLT PISSFÖRBANNAD PÅ SNÖN NU! FUCK YOU SNÖN! fuck you long time.

Förutom att bli arg på snön så pluggar jag. En fråga kvar nu. Fattar den inte riktigt men whatever, det går säkert bra ändå. Fattar inte heller att det här ska ta 20h/veckan. Google is my friend. Apple is my lover. My friend and my lover makes sweet sweet love!



sista bilden stulen från någon blogg.


Kommentarer
camilla

det är ju det jag säger, snön suger

men nej, Snöälskande Sarah säger att snön är bra....

TOLD YOU!!! ;)

i London snöar det ingenting, vi har fågelkvitter och sol... (eller idag regnar det)

2011-02-10 @ 15:34:11
URL: http://camillastenmark.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0