Paradiset väntar.

Åh..! Ni har ingen aning om hur jag längtar nu! Ni har ingen aning om hur mycket jag vill det här. Det är fantastiskt att få åka bort iväg till ett land som ser ut som ett paradis, men det är inte havet eller stränderna som jag längtar efter mest. Det kommer vara så lugnt. Det kanske kan verka fånigt att jag, som träffar Niklas så mycket, verkligen längtar efter att få så mycket tid ihop med honom och att dela så många saker mer honom. Kanske är det fånig, kanske är det inte det. Kanske är det precis så som det ska vara. Jag vet att det ska bli så fruktansvärt skönt att nu, äntligen, få komma bort bara han och jag. Det har varit ett känslosamt och stressande år och det ska bli väldigt skönt att få på något vis sätta punkt för allt, åka bort.. och jag vet inte. Det har varit det bästa året någonsin men det har varit en lång process. 
Det ska bli så skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0