Människans undergång är nära eller - här?

Ja jag vet, jag bloggar som om världen hade gått under. Det har den inte, var inte rädd. Jag har bara gett upp ett socialliv här i bloggvärlden/fbvärlden och i det där verkliga livet som vissa lever ibland med. Mest på helgerna va? Fulla. Så på sätt och vis kanske världen har gått under..? Nä. Det enda som har hänt är att jag har tagit tag i studierna igen och tar igen lite eftersläpande skit som ligger + de som ska göras nu. Man kan tro att det ska vara svårt att läsa igenom flera hundra sidor kurslitteratur på några dagar eftersom det är allt jag har per uppgift och sedan skriva om det med eller besvara frågor, men icke! Tekniken finns där, både i mig och i form av älskade, älskade google! Hade t.ex. en artikel på engelska som jag skulle läsa som var jättelång, men tänka sig! Jag hittade den på svenska, lite sammanfattad - av författarna till texten! Awesome!

Niklas fick hem en superbra bok här om dagen. Fattar inte att den inte ingår som standard i ett hem, som en brandvarnare lixom. Alla VET ju hur moder jord kommer ödelägga större delar av befolkningen när vi börjar sabba henne för mycket. Vi vet, men vi skiter i det. Jag kommer iaf överleva efter att ha läst den här boken!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0