Hälsokost väcker sinnen - och minnen. För endast 500000kr/månaden får du LivsstilPlus!

Jag är ganska less på att ligga i sängen eller soffan nu! Trots 24-maraton. Feber i en vecka idag. TJOHO! 
Jag suger på mina knasiga hälsokosttabletter som just inte smakar någonting. Mamma igår "Nu tar du det där, även om det skulle smaka konstigt. Du lägger det inte bara någonstans och struntar i det, nu när jag har köpt det". Jag är duktig. Smaken av det där flytande vitamingrejset väcker mest minnen, smakar exakt som det gjorde när jag var ett litet barn.
Övrigt börjar jag väl bli lite tjock igen, haha. Ligger ju bara ner nu och äter, det blir man inte smal av! En dag ska jag sluta bry mig i om smalhet. Haha där ljög jag mig blå! Kommer ju aldrig hända men jag önskar det var en sån där skitsamma sak. För alla. Jag äter då inte barnmat iaf. Stört. 

Sonic luktar mint i munnen, han har hitta en av Louise halstabletter.


Kommentarer
Ann Niska-Fagerlund

Tror flaskan ska stå i kylen när den är öppnad <3

2011-02-22 @ 20:08:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0