Butik stormades efter hett tips - om ostkrokar!

Så var det med den saken. Fick jag en anledning till att inte köpa det svindyra älskade Vitamin Well vattnet! Fasiken ska jag då köpa till tåg&flygresor? Eller bilresor för den delen.. Alla resor! Klurigt. Är inne på min tredje smoothie för dagen btw, för er som är intresserade.


Gefleortens yoghurt vanilj
Så mycket hallon du vill
En banan

Mixa, mixa mixa! Häll upp i ett stort vinglas för då känns det festligare! Det blir nog vår snabbare så här, så tacka mig när den kommer!


Men annars är det ju bara 26dagar kvar av vintern! Om man räknar som Suz och Johanna blir det bara, hm ska räkna nu. Alla dagar minus måndag och torsdag är det va? 18dagar då, typ va eller?
Ps ostkrokarna smakar så där som man hoppas att dom alltid ska göra men så sällan gör! Så ett tips är att springa till Ica och köpa ostkrokar 250g - underbara!





Kommentarer
Johanna

Förstår inte varför du, eller någon, skulle räkna på något annat sätt?? Remember - tisdag, låång onsdag där man hinner sova hela TVÅ gånger, fredag, lördag och låång söndag där du även här hinner sova TVÅ gånger :D

2011-02-04 @ 09:51:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0