Kissiekopiorna invaderar - Jäderfors?

Idag är det födelsedagskalas och jag flög upp ur sängen så fort klockan ringde. Vissa tycker nio på morgonen är sent, jag tycker det är läskigt tidigt att gå upp en ledig lördag! Men med tanke på att jag somnade någon gång mellan elva och tolv igår kväll så ska det ju räcka. Stackars Niklas får alltid se slutet på filmerna själv. 
På tal in fil, Niklas och tv så köpte nämn karl en gigantiskt TV till filmrummet här om dagen, 50" (den var grym där nere och vi kommer lätt ha bästa rummet i höst/vinter), så vi invigde den lite.

Gäspar och har mig nu, känner mig sur på klart.se då dom har tagit bort den stora solen och ersatt den med en massa "sol med moln". Idioter, jag vill ha solen! Jäjä, kanske bra så jag kan ta tag i allt som ska göra! Igår pulade jag ihop lite goodiebags och nu ska jag nog sätta igång med "Champangeglasen". Bilder kommer senare! Kvällens tema är Kissie/Peter08! Kommer bli fint med tjejer i stora tuttar och pojkar i kjorta kavaj och röda byxor!

Två mood setters, eller killers?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0