Katastrofmöte - på sjukhus! Säger sig räddats av vännerna.

Notes: Skit i doktorer och ta hjälp av vännerna i stället så kanske du överlever!
Skulle ta min cykel idag till jobbet men efter några tramp på Kärråsvägen inser jag att det här kommer aldrig sluta bra så det var bara vända och ringa efter bästis och hjälp. Eftersom jag hade läkartid trodde jag att det var ganska lugnt men va fan, vart är läkarna som kan prata svenska och lyssnar på vad man har att säga, visar lite sympati och bara är liiite mänskliga? Snälla, det vore så fint om min doktor inte (här kommer en lista)

x Behövde Swedisch lexikon.
x Avslutade alla meningar med "Åkeehj?".
x Behöver fråga om saker som tydligt står i journalen.
x Har problem att skriva in informationen i journalen.
x Svarade att "så har många" och tycka att det är en fullduglig lösning.

Jag har förstått att det är brist på läkare så jag antar att dom som utbildar sig kommer vara eftertraktade. Hur som så fick jag helt enkelt inte direkt någon hjälp av honom men efter hjälp av bästa Annelie fick jag lite hjälp på sjukhuset och sen tack vare världens bästa Joacim Cederholm så återfick jag lite krafter i kroppen och kotor flyttades tillbaka där dom skulle sitta.


Min bästis är världens bästa bästis!






Kommentarer
Johanna

Och MIN bästis är också världens absolut bästa bästis<3 Oj vad jag längtar efter semesteräventyr igen! :D

2011-08-17 @ 20:45:35
Johanna

Och MIN bästis är också världens absolut bästa bästis<3 Oj vad jag längtar efter semesteräventyr igen! :D

2011-08-17 @ 20:46:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0