Kvinna hittad livlös efter lång natt med - främlingar?

Jag och Niklas for upp till stugan igår och tog det lite lugnt, vart dä ri flera timmar innan vi tog oss hem och skulle käka och bara mysa lite men det blev pub och krog med fröken C istället! Idag är jag så trött att jag knappt orkade ur sängen. Jag ställde mig upp och försökte när Niklas väckte mig vid ett men insåg att det inte alls skulle funka att vara vaken så jag sov en halvtimme eller kanske timme till? Lunkade till sist ut till soffan och kröp upp i famnen där och halvsov tills Niklas for iväg. Nu är det tomt här. Jag vill nog ha ett hus. Spännande nog är jag inte bakis, iofs drack jag inte mycket men.. ja. Trött istället, men det är det lätt värt! Hade så skoj igår med pojkvän och hans bästis plus att alla tjejer som någonsin har jobbat eller jobbar i stan var ute. Kul att för en gång skull känna en massa folk, annars brukar jag känna mig helt lost bland alla främlingar!

Nu ska jag ta på mig brillor, sätta på Sonic selen och knyta fast ett långt rep så jag kan sätag mig på en bänk i solen medans han gör vad han nu tycke rom att göra ute. Kissa och lukta på kiss typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0