Varför får jag inte äta chokladen?

Nu är jag hemma och borde göra saker, men vet ni? JAG ORKAR INTE!
Tvätten liggeri maskinerna och hänger på tork nere iaf. I mitt öra låter det "Auuuiiih moouffh, auuuii! uragggh! uuuiagghh", tror det betyder "lek med mig då, för i helvete. Jäkla trökmatte", eller "varför tog du av mig chokladen och åt upp ALLT själv. Dumma matte".
Jag har packat. Jag har igenaning om vad jag har packat. Den där lilla vita härliga sommarklänningen vet jag att ligger i väskan men sen vette tusan. Kommer ju säkert inte använda nå annat heller. Packade ur lite tishor. Alltså, hur varmt är det i Krekland nu? Gör en Paris Hilton och flyger i min röda mysdress och som alla andra stars byter jag om på planet. Byter dock troligen inte om som stjärnorna utan på en trång toa som jag föröverigt är skiträdd för! Så kanske på min plats om jag sitter en bit in och inte har nå vakna äckliga gubbar runt mig. Eller så orkar jag inte och landar också i en röd varm mysdress och lyser upp flygplatsen, en aaaaning!
Laddar kamerabatteriet men det är inte ett orgnialbatteri och glappar därför lite i laddaren så jag får gå och kolla till det lite hela tiden! Fucking usless shit!

Nu lär jag rusa och tömma maskinerna så hon i porten brevid med dom söta små hundarna kan slänga in sin tvätt! Jag bor i ett sånt trevligt hus! Alla är så snälla. Jag med. Mycket snäll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0