Självdisciplin? Nä det gick över i måndags!

"Nä jag är inte kvar när du kommer hem på lunch" pffffs! Jag skulle upp och göra en massa saker, typ tvätta, städa, plugga. Frulle? Frulle check! Grey's? check! Ska ta mig i kragen och gå hem för lite kvalitetstid med tvättstugan och mina skitiga kläder, antar att man förväntas ha rena kläder i Grekland med. Men å andra sidan, man vet väl aldrig med greker? Jag får inte tag i någon resväska. Ingen vill svara i telefonen.

You can call all you want,
But there's no one home,
And you're not gonna reach my telephone!

Ett livsviktigt åtagande jag har idag är att jag ska gå ner på stan och löpa mig ett nytt rosa nagellack, jag har för få. Fick för mig att jag verkligen MÅSTE ha ett av "rosa bandet"-nagellacken. Johanna på jobbet har ju även lyckats göra så att jag har fått dille på tanken på turkost nagellack, så jag lär nog kika lite i dependhyllan om det finns något sådant att finna där.
Fick en fin lapp i morse så nu har jag packat ner den i jackan tillsammans med min polaroidbild på mina två hjärtan. N and the minidog!
Jag nojar lite över att jag kommer sakna min hund när jag är borta men J har ju för tusan två barn! Jag kanske ska sluta vara en tönt och, ja ha lite perspektiv? Hahaha! Yeah right!
Det är nog bra att vi drar iväg ett tag, lämnar lite utrymme och plats till alla andra här i stan. Storstan.

S, J & A!

Hoppas på fortsatt fint väder idag så kanske
det blir en favoriter i repris!


Kommentarer
Linda

naw lille sonic, han e så fin (:

och rosa nagelack MÅSTE alla ha (;

2010-10-13 @ 11:50:53
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0