Semester hela veckan!

Nu ska jag strax lägga ner det sista i min packning, ställa fram allt vid dörren, slänga ihop klädhägarna till en och inte komma hem till en fin lägenhet nästa vecka. Men så är det när man kommer hem till mig! När det är klart ska jag dåsa ner i soffan och vila tills Annelie kommer och hämtar mig kl 2 i natt. Planet lyfter 7:10, tur att det är så jäkla smidigt att flyga! Det känns som om vi bor i Luleå eller nått när man lär fara mitt i natten när planet går på morgonen. Suckers!

Blogginlägg för veckan (läs bara en del per dag så ni har nå att göra i en vecka)




Torsdag 14/10-10

Jag solar. Det är skönt. Hoppas ni inte har det blåsigt.
Johanna fiser hål i sanden och Annelie tjatar om nå stenkulturarv. Jag vill shoppa.
Grekisk mat är gott!
Älskar semester!!!
Johanna höll sitt löfte så det första vi gjorde när vi kom fram var att köpa nya solbrillor till mig. Jag tror att jag har skadat ögonen den korta stund jag var i solen utan glajor!




Fredag 15/10-10

Solar idag igen. Drinkarna är goda. Vi har hittat ett bra ställe!
Poolen är kanske grön, kanske fin. Havet är skönt! Botten är läskig, men det är den alltid!
Tror fördomsvemdär kommer fram idag.
Min bikini är snygg! Nojar mig lite om tatueringen kan blekas i den starka solen. Troligen inte. Jag har typ solskydd 30 på den. Undra om jag har bränt mig än. Troligen inte. Kanske ligger jag med blåsor på hela kroppen, kanske har jag tagit matolja och smörjt in mig med. Kanske inte.




Lördag 16/10-10

Äsch idag ska ni väl festa? Det gör säker vi också! Vi är awsome bland grekerna och snygga!
Böckerna är lite trista men vet ni? DET ÄR GANSKA SÅ JÄKLA LYXIGT ATT PLUGGA PÅ STRANDEN VID HAVET TILL VÅGLJUDET! Jag har det skönt och bra!
Puss!




Söndag 17/10-10

Saknar vovven lite tror jag. och mitt andra hjärta. Så klart! Men än så länge är allt bara bra!
Undra hur våra rum är? Jag har stökat ner iaf. Johanna städar väl efter mig i något försök att hålla ordning. Hehe!
Nä nu lär vi fortsätta vara bakis och jag lär sola lite mer och ta det liiite lugnare. Semester is the shit!
Krekerna gillar oss, även om vi pratar arlselet av alla!




Måndag 18/10-10

Fasiken va dagarna går fort!
Idag far N iväg med jobbet. Hämtad med limo på morgonen. Synd om han så där. När jag far med jobbet får jag fint ordna min resa själv. Lyxkontorsnisse!
Solen lyser, bästa för den det! Vi har väl kikat på lite grejer men det kan jag berätta om när jag kan lägga upp bilder. J saknar kidsen. Gör nog jag lite med.
Jag börjar längta lite efter att få flyga igen. Så skoj ju! Härligt när det är i perfekt lutning så man känner sig tyngdlös. Tänk på det honey, nu när du ska flyga!
Grekiska viner är skitäckligt! Tur att det finns Sangria och Ozscszzuus eeh.. ni vet det som smakar lakrits?




Tisdag 19/10-10

Nästa sista dagen! Bäst att njuta! Sola lite mer. Lite brun har jag blivit iaf! Hoppas den störda mannen som nu inte heller är i Sverige har solat solarium så han är brun också, så jag inte vinner. Eller solar. blir attackerad. Haha!
"Jag försöker undvika solarium i så stor mån som möjligt" eller hur det nu var.
Jag saknar att se på How I met your mother på kvällarna och käka macka. Men det äger ganska bra att hänga ute med tjejerna och ha det riktigt jäkla skoj! Mysigt med! Antar att tjejerna får en massa Krek-ragg! Hihi.
Åter till att plugga lite pedagogik!
Ikväll ska vi till det där stället som såg så jäkla skoj ut! Mohah! Hoppas J sjunger kareoke! Hehe isf ska jag spela in! Lätt!



Onsdag 20/10-10

Som på beställning! Idag känns det att det är skön att det är sista dagen! Jag längtar efter mitt Sverige. Jag tycker om trygghet och efter ett tag är alla länder lite läskiga. Dessutom gillar jag hösten.
Men nu är det sista dagen och jag ska njuta till fulla och pressa fram lite mer brun färg. Tävlingen är det viktigast! Brunare än N när jag kommer hem fast han bara har varit i höst-Sverige och en del av Europa som nog inte så ofta har sol. Oftare än England får man ju hoppas iaf!
Hoppas Sonicen har det bra hos pappa <3
Sol, party sol sol sol sol sol sol sol sol!!!!!
Pussochkram syns på stan soooon!




Torsdag 21/10-10

På g till flygplatsen. Skönt med charter så man bara blir upplockad och iväg huttad till rätt plats.
Undrar fortfarande vad det är jag har glömt. Fredd hade ju en bra lista, synd att jag inte har mallen.
Saknar att ha lite närhet nu. Skönt att komma hem.
Nu saknar jag mina hjärtan och kan inte vänta på att det ska bli kväll så vi alla ligger i sängen och myser!
Hoppas ni har haft en bra vecka. Snart får ni inlägg som faktiskt är skrivna idag och inte för en vecka sen!




Kommentarer
Ann Niska-Fagerlund

Det var roligt Sarah <3 Hoppas det blir så kul och skönt som du spår.

Kram/Mor

2010-10-14 @ 00:01:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0