Welcome back. Thank you.

Semestern var superhärlig och jag tänker vid senare tillfälle både berätta om den och lägga upp bilder, kan ju passa på att kolla om mina spådommar stämde med verkligheten då med. Nu är jag trött och orkar ingenting!
Skulle ha en lugn och skön lördag hemma med Sonic. Paus. Här frågar alla alltid "Vad gör Niklas då?" "Vart är Niklas då?", tro det eller ej men han har ett eget liv och k o m p i s a r han med! Helt otroligt jag vet! Att han inte alltid är exakt brevid mig hela tiden och övervakar varje sekund av mitt liv. Jag hoppas ni överlever denna chock och i smyg har jag en viss förhoppning om att slippa denna lite idiotiska fråga. Och om ni verkligen vill veta vart han är eller vad han gör så kan ni göra som mig och bara anta att han hänger med sin bästis Fröken C. Om det är sommar kanske han är i stugan.
Så jag hade planerat en hemmakväll med hunden iaf och bara ta igen lite tid efter utlandsflykten. Plingplong! Vad gör du?! Systeryster Sanna med tillhörande hund Kino var hit på spontanbesök. Gjorde ingenting alls faktiskt och tog en promenad. Jo jag kikade på hus och fantiserade om värme. Hittade ett hus med allt!..nästan. Öppen spis, bastu, dusch som kan byggas ut och bli en mega dunder dusch. Badkar får plats någonstans där med. En stor säng med en karl om natten som fungerar fint som värmekälla :) Fick inte allt detta omedelbart men precis när jag ska trava upp och in i "värmen" så ringer Mr. Borlänge och säger att han är i trakterna och undrar om det går bra att komma förbi på en kopp kaffe? Självklart! Snabbröjer, diskar och tänder ljus så det ska bli lite varmt och mysigt. Mr. B vill inte ha kaffe som smakar bränt även fast jag förklarar att det är mycket godare än Greklands skämt till kaffe, så vi dricker flera koppar té.
Jag fryser fortfarande så efter två mycket trevliga spontanbesök som totalt sabbade min planering (haha) så ska jag bädda ner mig i sängen, fullt påklädd - stumpor, mysdress och halsduk -  och läsa min tidning och äta min choklad sen ska jag sova och få en ny dag, och den dagen ska iaf ha en karl i sängen som värmer mig!

Övrig info: Jag blev lite allergisk mot katterna och fick lite problem med luftvägarna igår men vad som är värst är att jag inte kan skratta som folk så jag skrattar längre ner i halsen och låter då tydligen som Bewis and Butthead. Toppen! Jag och Niklas timade in det med en komedi. Kul att bli mer skrattad åt än filmen. Verkligen.



Jag på semester. Jag vet. Helt otroligt.
Hur kan jag vara SÅ cool OCH snygg på samma bild?
Det är en gåta.





Fastnade för Duffys Syrup and Honey under semestern. Konstigt? Knappast. Underbar text.

don't you be wastin' all your money
on syrup and honey because i'm sweet enough
don't you be usin' every minute on makin' a livin'
because we got our love

listen to me 1, 2, 3,
baby, baby, baby,
spend your time on me

don't you be out all night long
leavin' me all alone
because i, i need your love
don't you be spendin' every day workin' away
because i'm waitin for you

 



Kommentarer
Ann Niska-Fagerlund

Du blir bara mer och mer lik mig, till utseende menar jag då!..hahahaha :D

2010-10-24 @ 01:34:27
Sarah

Stackars dig mamma om du tycker att du ser ut så där :) haha :D

2010-10-26 @ 11:39:22
Josäfin :>

söt blogg :D

2010-10-26 @ 12:16:02
URL: http://jossanamigo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0