Fattar ni hur jävla skönt det ska bli?!

Nu är det mindre än 36h kvar tills vi far!
Jag, bästa sillen Johanna och våran Annelie lämnar Sverige och intar Rhodos! Det kommer bli så skönt att jag inte med ord kan förklara hur mycket jag längtar. Min kropp vill så desperat gärna ligga där i solen på stranden och få vila sig. Som min kropp ska få vila sig på dagarna! och hjärnan jobba, den switchar vi det och låter hjörnan vila och kroppen festa! :D Mohahahaha! Min enda mening under dagarna, och kvällarna, kommer vara "Vart är min drink" haha ;) Nä, men en och annan kommer nog slinka ner. Hur ligger man annars vid poolen? ;D
Men det ska erkännas att jag kommer sakna mina hjärtan som blir kvar i Sverige. Sonic-älsklingen ska bo med pappa så jag VET ju att han kommer ha det bra men det hjälper ju inte saknade. Klart jag kommer saknar älskling nr 2 med, men han sköter ju sig själv så han får bo kvar hos sig själv. med katterna :)
När jag pratade med mamma och jag sa vilka vi var som skulle åka sa hon "Är det NI TRE som ska åka!! Stackars greker", vi kommer tydligen prata ihjäl de stackars grekerna.
Nu kom jag på varför jag inte kommer sakna N så mycket, han är ju grek. Jag kommer ju se han i varje karl på den där ön - right? :)

Vet ni när jag duschade mitt hår på riktigt senast? Lördags! Nu är det dags! Snabbt ska det gå för strax börjar fruarna och det får jag inte missa! N kommer och hämtar mig så far vi hem (till honom), fikar kvällsfika och ser klart fruarna där!


JAG KOMMER INTE BLI BRUN MEN JAG KOMMER I ALLA FALL BLI MINDRE BLEEEEEK!!!


Puss och kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0