Even the French know better than to fuck with me /

Börjar känna mig lite sugen på att lägga mig i sängen och sova en stund. Kollade på en film men den var så trist att jag stängde av den. Misstänkte att den skulle vara a bit dull, tyckte jag snappade upp något franskt namn i förtexterna och det säger ju allt har jag lärt mig.

Fan va trött jag är. Den glättiga Sarah är bättre än jag nu. Alicia Keys ska få sjunga lite hemma hos Niklas nu medan jag sätter mig i badkaret och duschar bort lite förflutet. Det var enklare att vara arg. Det är mycket svårare att försöka acceptera. Om jag fick önska vad jag vela just nu skulle det vara en timmes sanningar istället för en massa jäkla "vet inte" "tänkte inte" som bara ekar när jag försöker förstå. Robyn får sjunga en stund först.
Påminnelse till mig själv: Trötta ut hjärnan före kroppen.
Aktivitet nu: Återgå till normal.

Tydligen ingen dusch. Öppna port. Promenera Sonic. 
Jag vill duscha. 



Tönt, jag alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0