-Va fin du är idag! -Jo, jag har varit på banken!

Jag skulle lite snabbt ner på banken, trodde jag. Jag blev kvar där i en och en halv timme och ändrade med pension, lån och beställde ett nytt Visa-kort!
Nu har jag en hund som sitter på mig och jag tror han säger, mys med mig matte! Jag tror han vill gå ut en sväng med så det ska vi göra. Oj nu råkade jag dra han i örat men han verkar glad ändå. Ska passa på att lämna igen en jobbarkompis bok som jag har haft liiiite väl länge sen ska jag och Sonic gå till Arken och köpa tuggben och torrfoder! Har han tur kanske vi provar någon ny blötmat men han är ju så kinkig på dom. Han vill mest ha pappas hemlagade mat, kan man ju förstå!

Innan vi går ska vi tydligen döda älgen lite mer!
Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0