Sluta peta mig i röven

Idag när jag vaknade kom och på en snilleblix för att lösa mitt dörrproblem. Så jävla smart är jag!
Det är ju så att jag ska ha dubbeldörr in i lägenheten men han som bott där för några år sedan tyckte väl att det var en bra idé att ta bort innedörren. Det är ju så tyst utan den. Hör inte alls ALLT som händer i trapphuset. Jo. Jag var ironisk. Jag hör när lampan blir dålig och börjar blinka. Det är samma människa som tyckte att det var smakfullt att tapetsera hela minihallen med bredrandiga tapeter. Suck. Discoturk kallar pappa honom för det var bredrandiga tapeter i vardagsrummet med glitter i. Haha.
Ja, jag kom på en lösning iaf och jag ska kolla på ett alternativ som jag med största sannolik inte kommer köpa men bra att få idéer från. Jag ska ha en skjutdörr inne! Så jävla smart! På skena. Fattar ni va bra va? Kan jag sätta fast krokar och en liten tavellist på den och ha lite ljus, bilder och nå mys.

Kollade facebook och såg att en granne från barndomen fått sitt studiebidrag från Göranssonska fonden så jag loggade in på banken och kikade mitt saldo och mycket riktigt jag hade fått lite cash! Första tanekn var att lägga det på vettiga saker. Det gick över! Handlade kläder på Byoung. Men det är jag värd och det behövdes! Jag är ganska trött på att knata runt i medium kläder när jag ska ha xs! Fick två tröjor, en tunika och ett par byxor/tajts? för 700kr, ganska bra gjort!

Nu står Johanna och läser över axel när hon borde vara en god fru och baka på med dom där kakorna. Va fan. Lixom. Hon fick ju till mackorna iaf. Jenny ska väl ha lite cred hon med. Fast hon mest äter margarin. Så jävla äckligt! Nu ska jag kräkas i toan och bada lite i badkaret.


Rubriken? Bara en helt vanlig mening man kan höra hemma hos familjen Fröken Larsson. cepen.



Kommentarer
Anonym

Jäkligt goda mackor upptäckte jag nu vid frukosten :) Röven får va ifred än så länge verkar de som..Riktigt snygg stickad tröja hade du köpt! Vi ses, nu bär de av till Borlänge med kidsen snart så måste börja bearbeta Nina för att få på henne ordentliga kläder..men känner jag henne rätt(som jag gör) så blir de strumpbyxor och klänning.

2010-11-03 @ 08:58:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0