Nä men om jag ska sätta mig på det här bananskalet och gliiiiiiiida en stund då!

Så så så så så så grymt awesome!!! Vilket flyt jag har. Jag missuppfattade ju min förra pedagogikuppgift lite. Skrev en uppsats på 1000 ord helt o onödan. Sparade den så klart eftersom jag tänkte att jag kunde ha någon användning av den sen. Stöd text eller nå sånt. Paperet vi ska skicka in senast den 26:e är på 1000 ord visade det sig. Jag framförhållning. Knappast! Jag jobbar bäst under press. Loggade in. Och blev klar. Ska kika lite på den imorgon innan jag skickar in den. Kanske ändra lite. Pilla på den i en timme eller två. Fattar ni va grymt! Jag har en uppsats jag kan skicka in!!!! Jag behöver inte göra någonting alls med det nu.

Andra saker jag har att göra i skolan

x Läsa klart A christmas carol
x Skriva en bokanalys på nämnd bok.
x Rätta referenserna i min första uppsats.
x Skriva min muntliga presentation jag ska framföra i skolan på engelskan. Uha!

Så jag har ju att göra men nu har jag ju en massa tid till det! Kanske ska slå på stort och måla klart lägenheten också! Hahahaha hur jävla awesome är inte det här nu!

Fyndade en klänning från Indiska och en liten röd stickad tunika på loppis. 55kr för båda. Katschiiing!


I övrigt är det kallt ute. Bok. Te. Ostkrokar. Soffa. Varm IKEA-filt.
Önskar jag hade Niklas badkar.



KALLT!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0