Kristina är en stjärta, jag menade stjärna!

Idag är en alldelses alldeles underbar dag, nästan utan anledning! Allt känns så bra bara! Ja utom mitt gula hår men inte ens det kan förstöra mitt glada humör! Det är så fint ute med nyfallen snö i perfekta minusgrader. Solen skiner. Jag slutar jobba snart, har en liten minirast nu. Ska åka på loppis i Gävle med Johanna och Bodil när jag slutar! Underbart! Allt är så jävla underbart, vet du! När går solen ner idag? Hm. Arbetarbladet. Pappersform. Kl 15:16, deprimerande. Kiruna 13:54. Värre. Jaja, promenad innan det i solen med the minidog! Nikkaluokta hade -30.1C igår, skönt! Skillinge 11.4C. Skaplig skillnad! Vi hade nollgradigt. Idag ska det vara -2C. Snö resten av veckan, love it love it love it love it!!!! Här är länk till bild från i morse. http://m.facebook.com/photo.php?fbid=1595410117544&id=1004671613&fbb=r79f99a6f&refid=13 Work work! Glömde skriva, bästa Kristina jobba idag. Nog det som gör dagen så bra! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0