Inget slår dagens tidigare rubrik. Så jag har ingen nu.

Det var lite mer pillgöra med hjärtat som tog tid, mer än jag trodde men det gick bra. Det blev skeeeta snygg. Jag mena att det blev jättefin men jag har ingen bild för kameran ligger hemma och nu är jag hos Niklas.
smygkika

Sonic invägde sitt nya hundtäcke idag, han blev supersöt! Sitter och väntar på att Niklas ska komma ut ur duschen och skicka den till mig. Rullar väl tummarna här en stund. Lalalala. Vi var lite lätt störda när vi var ute och gick. Alltså inte bara för att vi var ute i galen kyla och gick en timme utan jag tror kylan påverkade våra hjärnor till någon maxad stördhet. Vi spelade Spice Girls och Dr Bombay i telefonerna och dansade. Rättar jag dansade (mest). Inte speciellt bra heller. Jag såg nog mest ut som en "söt" michelingubbe med någon typ av anfall. Sen dansade vi som i Viking Line reklamerna, slowmotion. Vackert.
Sonic anföll snön och hoppade som en hare där det blev för djupt. Ibland fick han kura ihop sig och ta sats så han kom upp och iväg. Roligast var när han kom springandes och mötte snövallen då tog det stopp!

Imorgon blir en awesome dag! Börjar med frukost (Johanna jag vill ha frukost! Mannagrynsgröt) hos Johanna, sen 08:20 till Murgårdsskolan för Jordan ska sjunga julsånger med klassen. 09:00 börjar jag jobba! Ska bli roligt! alltså på riktigt ska det bli skoj! sen är det mat med Johanna och gayklubb med syster, hennes kompisar och bästa sillen! Undra om jag kommer bli rekryterad? Nästan så man hoppas ju! tss! Eller kanske.

Mys i soffan med bästa kärleken nu!



Jag har skidbyxor på mig, jag är inte fet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0