Fegis!

Mamma tyckte jag kanske skulle plugga lite. Inte en dum idé. Kanske ska testa på det imorgon igen.
Det har ju varit helg och då har jag ledigt! Idag var jag så jäkla sliten så jag orkade inte många knop. Imorgon så, imorgon smäller det! Då ska jag göra allt jag har tänkt att jag ska göra.
Jag har ju iaf städat här hemma idag. Och handlat.
Nu ska jag spela och glo på tv. Dricka billig äppeljucie och svindyr honungsmelon/apelsin juice! Sonic vill nog mysa också. Han har nog saknat mig. Han fick bo hos pappa i två dagar.

Sonic är rädd för ballonger. Vet inte varför. Han roades av dom när han var liten. Nu morrar han på dom och gömmer sig. Jag tror han försöker förmedla någon känsla till mig att jag ska ta bort dom. Never! dom är ljusrosa och jag har haft dom sketalänge nu! Fick dom av byoung. Snälla dom där. Sara och Fia.
Hur som så råkade Sonics ben hamna under ballongerna och nu försöker han få fram det igen men han vågar inte riktigt putta bort jättehögen av rosa luft.

God natt!
Ses imorgon. Min sista dag i livet.
Ska ta blodprov imorgon.
Fy fan!


Kommentarer
Linda

lycka till me provet..du kan få en kram när du kommer sen (:

2010-11-09 @ 12:02:58
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0