En dålig dag

Det är en jättedålig dag för min blogg idag, varken ni eller jag bryr sig om bloggen. Jag har för mycket att göra. Om jag "pullar this of" så är jag fucking awesome! Jag sitter och skriver mitt blogg-inlägg till skolan nu också, efter att ha skummat i en bok. Bläddrar lite i den andra snart har jag tänkt så jag kan hitta lite referenser därifrån med. Annars blir det mest egna reflektioner som jag antar att jag skulle kunna ha fått om jag faktiskt läst allt jag skulle.

Annelie kommer snart hem till Johanna och ska umgås lite på dagtid. Johanna bakar med Jenny och jag pluggar. Nikolina ser på film efter ett snabbt gråtutbrott och Jordan leker med sin bästis Viktor. Dom åker stjärtlapp på framsidan, och det var just detta som utlöste Nikolinas tidigare nämnda utbrott. Hon vela inte dela med sig riktigt, det är hennes stjärtlapp inte Viktors. Om jag fattade rätt, ibland är det så svårt att höra och förstå. När hon inte är tydlig, när det inte "gör så jävla ont mamma".

Jag har glömt berättat det.
Kort utdrag av samtal på fiket jag, Johanna och Bodil var på igår.
Kassörska -Jag måste fråga, är ni tvilligar?
Jag & J -Va, ehm.. Va? Haha, näää! Hahaha. Ah. ehm nä haha.

Senare hos doktorn
Doktor P -Vem är do!? (riktar sig till Johanna)
J -Ährm.. eh. Jag..
S -Hon är min svägerska.
Doktor P - Jaha! Jag trodde systrar!


Johanna och Jenny har gjort världens finaste prinsesstårta till Nikolina. Med en barbie-prinsessa i tårtan!
Åter till studierna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0