Spotify är luft!

Idag blir det röj hela dagen! Ska först på något vis orka samla kraft till att röja upp lite här i lägenheten och sedan bär det iväg till Gävle och party hos Madde och en hel drös med tjejer! Kommer bli så jävla kul!
Jag vill träna, känns så kontigt att inte ha tränat än idag. Kommer inte hinna heller. Får man räkna shakeitshakeit på dansgolvet som träning? Går snabbt att bli lite narko på träning. Blir beroende av allt nu. Kaffe, Cola light, bars, Facebook, träning.. Vad var det mer? Ben & Jerrys! :D och självklart spotify, men det är väl mer ett standardberoende som ingen kan vara utan. Lite som luft?
Grundläggande behov:
Luft
Vatten
Mat (kan diskuteras)
Spotify (kan inte diskuteras)

Känner att koffein kan kvala in som grundläggande också, men känner mig inte helt säker.


Varför går tiden så fort när jag vill att den ska gå sakta? Och varför rör sig inte dagarna i kalendern framåt lite snabbare? Jag vill att tiden ska gå, så det blir lite mer tid mellan nu och då. Om jag hade kunnat stanna där jag var igår. För alltid.

Kärlek.
Alltjagtänkerpå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0