Well fuck you

Det är stört. Jag kan fortfarande höra i huvudet en röst eka, varför skrev du så där, varför sa du så där. Tycker du verkligen att du kan skriva så om mig, hur uppfattar dom eller det eller vad som helst det. Du borde nog tänka på vad du säger när dom är med, du kan inte skämta om det. Blablabla funkin' bla! Så fort jag gör någonting som rör en annan människa jag tycker om hör jag en kritisk röst som ifrågasätter om jag verkligen borde ha gjort som jag gjorde, var det verkligen passande? Nästan jämt funderar jag på hur andra människor uppfattar mig, sen om jag bryr mig om det eller inte det är en annan sak.

Ska kolla till min uppvärmda Veronapizza nu. Inlägget publiceras i natt någon gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0