Vad gör en Sarah med det sista batteriet?

I'm bored! 
Batteriet är snart slut i datorn och jag är lika duktig på att prioritera batteritid som jag är på att prioritera pengar! Blogga eller plugga? Blogga! Bättre mat inga kläder eller snabbmakaronen och coop-köttbullar och kläder? Coop och kläder! Inte nå svåra val egentligen!

For in till Gävle i morse och mötte Malin (Asta) på bibblan här! Det känns lika skönt varje gång jag är i Gävle. Det är skönt med folk som rör sig fort. Folk som ska någonstans. Inte som zoombi-Sandviken. Fast jag trivs med det i längden. Tycker inte om att stressa, tycker bara om att se ut som om att jag har ett så pass viktigt jobb att jag behöver stressa, eller att jag har bråttom till någon viktig lektion! Sanningen är ju den att jag ska plugga men eftersom jag soft kör distans på halvfart plus den där Engelskan så har jag inte bråttom någonstans! Bestluten jag har tagit det senaste året har varit de bästa i mitt liv!

Det är väldigt tyst på Gävles bibbla. Inte som i Sandviken där alla pratar, inte störande men folk är inte rädda för att föra ett normalt samtal. Här viskar man! Ett stort minus är att snåljoparna tar betalt för att gå på toa! 5kr ska dom gamarna ha för att jag ska få uträtta mina behov. Tror fan jag ska kissa på deras stolar nästa gång, det blir dyrt för dom! 

Nu borde jag nog plugga lite till! Fixa engelskan. Yes! Mål: muntligpresentation nästa torsdag. Niklas kommer du ihåg power point? Need your help my dear!


Ps, det är skiiiitskönt att plugga med någon. Inte så ensamt.




Här har vi Asta. För några år sedan!



Kommentarer
Cajsa

hejsan hoppsan! :D

allt bra med dig idag? :)

Fråga du inte behöver svara eller gå med på men vill du följas på bloglovin? :)



Jag har en tävling som går ut på söndag om du vill vara med. Själv skulle jag vilja vinna detta men jag får ju inte vara med i min egen tävling. :P http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/presentkort-300-kr-tavling.html#comment

2010-12-07 @ 13:53:36
URL: http://cajsa1.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0