Jag har inget liv just nu.

Ligger i soffan och har precis kikat på SHF. Nu är det Kvinnors hemliga liv, har aldrig sett ett enda avsnitt tidigare men idag är det om porrstjärnor och det är lite fascinerande, det är Isabel Adrian med.

När jag gick hem från pappa idag mötte jag en kille i typ 25-30års åldern som inte hade samma kultur som mig. Så här var vårat samtal

Han -Är han jobbig? (syftar på Sonic)
Jag -Jo han är lite smådryg ibland.
Han -Jag förstår inte varför ni har om dom är jobbiga. (han menade absolut inget illa med det, han undrade bara)
Jag -Men när han är inte smådryg är han snäll!
Han -Ah! Småsnäll med!

Sen funderade jag lite på varför jag har hund, varför någon alls har hund. Tittade lite på Sonic när han strök efter snövallen och luktade på kiss, asirriterande. Sen mutade jag honom med godis för att vara en normal hund. Fast svaret är ju så enkelt, det är egoistiskt. Det är obegränsad mängd med ovillkorlig kärlek hela dagarna! Hur kan man inte ha hund? Eller annat husdjur som katt.
I flera år bara längtade jag efter att få en egen hund. Så fort jag fick chansen att få Sonic tog jag den! Skulle ha han på prov en vecka för han jag var tillsammans med och bodde ihop med då var inte säker på att han vela ha hund men alla visste ju att jag skulle få som jag vela!
och nu är han nästan tillbaka där han började. En matte, en låtsas matte (Johanna, som är orginalmatte) .


Nu ska jag kika mer på porrkvinnorna. och sova.



Kommentarer
Sanna

Att stryka sig efter snövallen och lukta på kiss de är Det som är normal hund. Bara det att vi inte vill ha det så och formar om dom så som vi vill ha dom :)

2010-12-07 @ 06:53:38
Sarah

Aldrig att det är är normalt att inte ens titta upp en enda gång under en promenad för att han har nosen i backen konstant. Han är besatt inte normal. Han missar ju ibland att det går förbi hundar för att han är så besatt av kissluktandet!

2010-12-07 @ 10:45:23
Johanna

Ja, mammas lilla Sonic, tänk att du hamnade hos mig igen :) Och mina barn hamnade hos dig Sarah..våra barn, våran hund <3 :)

2010-12-07 @ 14:48:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0