Ung kvinna nära att ryka med - i bortskämdhet!

God jul!! Sitter i soffan med Niklas, han slår in Fröken C's julklapp. Jag har fått min :) Jag ska erkänna att jag släppte någon tår när jag öppnade mitt, jag fick mina efterlängtade Swarovski-örhängen! Idag väntar en mysig, lugn julafton. Tack mig själv för det. Och tack Bodil och Kenneth. Öron är snälla som låter mig vara med på deras familjejul! Nu ska jag fixa kaffe, för jag fick en kapselmaskin av världens bästa mamma igår! Ska bara välja kaffe, hihi :) Fick massor av fina saker igår (min familj fick fira igår, mamma och Suz jobbar idag)


Kommentarer
Suzanne

Jag fattar inte... "Öron" ??

2010-12-24 @ 13:02:04
Anonym

Skrev på iPaden, skrev väl tokigt och den rättade fel. Ska nog stå Dom, på nå vis.

2010-12-24 @ 21:58:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0