Pojkvän lämnade flickvän ensam på julafton - för en annan tjej. Den unga kvinnan säger att hon uppmuntrat beslutet.

Nu är jag hemma igen efter mycket julmys. Tänk att man kan mysa så att man blir alldeles slut! Eller hemma.  Jag vet snart inte vart hemma är, allt är hemma. Hemma hos min lägenhet, hemma hos Niklas, hemma hos Johanna, hemma hos mamma. Jag är hemma hos Niklas iaf. Själv. Eller med två katter och en hund. Kom precis på att mina allergipiller ligger hemma i min lägenhet, toppen. Har Bricanylen iaf. Niklas är hos bästis Fröken C.

Fick massor av julklappar idag med. Bästa julklappen (efter örhängena) är "friendship"-ringer som jag fick av Johanna. Testar den nu och känner efter om det är rätt storlek. Hon kunde ha sin som jag och Niklas köpte på världens sämsta guldbutik. Kärringar. Den passade, hon blev jätteglad och vela inte byta. Vi köpte en som det är gravyr utanpå. Jordan Nikolina står det på den.

Nu ska jag bada. Jag kommer somna i badet.
Nä, det är dumt. Ska ta en öl med. Innis and gunn rum cask. Yes, that's right jag äger en sån.
Imorgon är det julmiddag hos världens bästa Affe & Monica - jag längtar!


p.s. kaffet var supergott. 






Heart Rosaline Pierced Earrings


Kommentarer
N

Hej! Har du kvar den här klänningen? Länk : http://tyrasarah.blogg.se/images/2010/ego-032-kopia_118533523.jpg

Jag vill sååå gärna få köpa den av dig (om du har den i storlek S). Jag såg att du köpte den för 30 kr, men jag ger gärna mycket, mycket mer än så, då den inte längre säljs i butik! Hör gärna av dig till min mail. Mvh N.

2010-12-25 @ 10:32:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0