Planer för sommaren tar form!

Ligger kvar i sängen. Kommit fram till att det är enda sättat att bli frisk på. Dricker romglögg efter inspiration av syster Sanna. Kollade på Weeds men blev avbruten av Mr Borlänge. Vi pratar lite sommar. Han flyttar ner till skåne till familjens sommarstuga. Deras stuga är awesome! Jag älskar den! Nära allt man vill ha nära till. Båstad, hav, äventyr. Jag började drömma mig bort. Såg hur jag låg där på gräsmattan och lyssnade på vinden och solade. Semester. Tjejer, i sommar åker vi och hälsar på Mr Borlänge! Kanske en tur in till gbg med. Någon av er känner väl någon där som kanske kan ha rum för oss? Mr B säger att han ska flytta till grannen när vi kommer och hälsar på. Det är bara struntprat du kommer ÄLSKA att ha oss där, som en tupp i en hönsgård!

"Jag tror att man kan ha så jävla grymma kalas,börja dagen på stranden och avsluta I båstad eller bara hemma på gården" Killen vet vad han snackar om!"

Ska kanske orka ta mig till syster Suzanne, jag kreverar här. Hon ska ha partaj fast hon är sjuk. Alla som kommer är också sjuka så jag bör ju passa in. Bara få komma ut och göra någonting! Imorgon tänker jag bli frisk! Jag tänker bli så jävla frisk och ta på mig fina kläder och gå ner till Mulligans och dricka en öl! och pussas. Kanske med helt okända människor. Nä! Med Niklas!



 





Kommentarer
Johanna

Lätt sillen, vi åker till skåne i sommar..ett stopp på bögsgård påvägen ner får vi inte glömma :D Sommarens resplaner med brudarna - spikat!

2010-12-05 @ 15:47:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0