It takes a fool to remain sane.

Jag är nöjd, jag är klar! Jag vette tusan vad det blev av det där men säkert nog att få ett godkänt. 
Jag är tokyr i huvudet! Dumt nog har jag suttit i soffan och skrivit allt, den här gången med datorn på rumsbordet iaf! Men jag kan ju säga att ryggen känns av.

Hade hoppats på att få sova i den där supermjuka sängen med den där supermysiga karln i, men den där karln har nog redan somnat dessvärre.

Tycker själv att jag har varit jätteduktig idag! Läst galet mycket kurslitteratur och skrivit ett paper på 960 ord. Kanske ni tror att jag gick upp långt innan gryning och började med detta. Icke. Sov tills det blev ljust, käkade frukost i lugnt och ro, gick in till stan och fikade med syster Suz, har hunnit haft flera medellånga telefonsamtal och varit hundägare och ätit mat. Dessutom slösurfat och bloggat. Mohaha! Awesome, får vi väl se om det blev.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0