Har du ingen outfit till nyår? Tränger julkilorna i nya klänningen? - Då är det dags att få panik!

Dom här skorna har jag fått låna av en mycket snäll kusin till nyår! Visst är dom fina! Har bara ett litet litet obetydligt problem med dom. Kan ni gissa vad? Det är lite som när jag inte kunde ringa från min mobil.. Jag kan inte gå i dom. Så bra. Jag måste träna lite. På att gå alltså. 24år gammal/ung.
Bilden under är vad jag lyckades få på bild av min klänning just nu. Svart med strasstenar över hela! Hittade på bikboks rea i våras tror jag det var. 75kr!
Imorgon lär jag inhandla svarta stumpbyxor eller stay-ups. 






Uhm.. Ja annars går jag på mitt livs första medvetna "diet", dvs jag panikundviker onödiga kolhydrater så jag ska se så bra ut som möjligt i klänningen! Den är tajt! Det betyder att jag inte käkar godis. Jag!!(?) Galet. Inte chips, inte kakor inte nått. Sallad och kyckling. Fil, frukt, bär knäckebröd. Det är det jag äter. Det håller i sig den här veckan sen fan ska de ätas ostkrokar! Men vet ni.. jag är nästan aldrig hungrig annars, kanske inte så konstigt med tanke på mitt ständiga småätande av godis.. but still. Nu är jag hungrig jämt och äter bara en massa mat och norrländskt fika*. Det kanske verkar knasigt men jag tycker det är underbart! Känns normalt. 


*Norrländskt fika skiljer sig från sydligare orters fika. Vi fikar mackor och typ frukostgrejer, medan de längre ner käkar bullar och saft till fika.


Kommentarer
Helena

de skoene var sååå fine!

2010-12-29 @ 02:51:54
URL: http://helenapus.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0