Det är så jävla bra att inte fattar inte hur bra jag har det!

"Hur är det?"
"Det är bara absolut jättebra, tack!"

Hur skulle det kunna vara någonting annat? Jag vaknar bredvid en människa jag älskar, med en hund liggandes vid fötterna. Får mysa runt och ha lite snabbfrukost med min älskling innan jag går till jobbet. På jobbet låter alla jätteglada när jag kommer, Stjärnan till och med kom fram springandes och gav mig en stor kram! Stor grötfrukost med massor av beröm till alla som jobbar hos oss från chefen. Fick en trisslott för att jag har klarat legkoll. Ingen vinst. Jag tyckte jag skulle få vinst för hur bra motivation skulle inte det här va -> Klarade legkoll, fick 10miljoner! <-
Hur skulle det inte kunna vara helt underbart bra då?! Älskar livet som det är nu!
Kommer hem och det väntar söta meddelande från fb från my love. 
Tänk att det blev så här.

Nu ska jag käka micrad pizza som blev kvar från myskvällen med tjejerna!


Kommentarer
camilla

härligt!!!

2010-12-17 @ 23:35:11
URL: http://camillastenmark.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0