Vilket jäkla snurr!

Jag fattar någonting! Inte kan jag säga att det är mycket av joxet som står. Många hitta på-ord och ja, okej.. Det finns väldigt många svenska ord som jag inte har en aning om vad dom betyder! Men det känns bra ändå!
Så jäkla läckert när jag känner hur hjärnan börjar bearbeta informationen den får, försöker placera in den, hitta rätt plats för den och vad den egentligen betyder. Sätta allt i något sammanhang. Så, PANG! Helt plötsligt med en ny mening eller något minne så förstår jag vad dom vill säga med alla dessa svåra ord. Det bara snurrar i skallen nu. Så spännande!!

Längtar tills jag kan fortsätta imorgon!
Kaffe, dator, Sarah <3 Biblioteket imorgon = Sant! ;)


Nu slut på batteri. Både i mig och datorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0