Stelbent

Eftersom jag var tröttare än alla tonåringar ihop här i byn så sov jag till halv ett idag så nu är det lixom lite svår att sova på ett tag. Om en timme har jag varit vaken i ett halvt dygn vilket är lika länge som jag sov så jag kanske kanske kanske kan sova snart.
Jag och Sonic tar det lugnt i soffan och tittar på Rizzoli and Isles, jag önskar att jag hade Dr. Isles garderob för hon har så fina kläder att jag dör. Sonic ligger och tjackrycker med benen och ser ut som ett miffo. Ni ska få se, bilden var jättemörk så jag har ljusat upp sen så ja, det är inte värsta kvaliten (eller jo det är ju just det det är, värsta kvaliten och inte bästa) men snälla kolla på hans ben/tassar, vad är det för fel på min hund? Varför ligger han som om han vore uppstoppad? Haha!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0