Skybaren nu och då

Igår var det dags at fira av chefen för han gick i pension för två veckor sdan efter 30år som butikschef på samma bolag! Vet inte hur många år han har jobbat inom företaget men läääänge är det i alla fall. Vi var till Fullriggaren/Skybaren och drack drinkar och käkade middag. Platsen är ju fantastisk men jag var inte så imponerad av servicen eller bartendern den här gången. Bartendern sist var fantastisk! Visst var vi ett stort sällskap men jag förväntar mig ändå att efter att servitören har tagit upp dryckesbeställningen att allt ska komma ut till bordet utana tt han ska behöva g¨runt och fråga "var det någon här som skulle ha öl?" och inte heller vill jag höra "kan ni vara snäll och langa över tallrikarna det är så jävla trångt att komma förbi", tuggummituggande servitriser går också bort. Nej det får dom jobba på! Förrätterna var hur goda som helst, huvudrätten var helt okej och efterrätten var magisk. När middagen är slut vill jag få frågan om det önskas kaffe eller avec, men den frågan kom aldrig. Sällskapet var underbart hur som och kvällen var lite för rolig för det blev ganska sent för en höggravid kvinna, gissa om jag är trött idag? Med sen menar jag att klockan var tolv ungefär när jag kom hem, haha! Jag skrattade åt folk som hade satt eld på sig själv och folk som höll på att sätta eld på sig själv, varghand som var rävhand och jag vet inte allt tok som sas men som sagt roligt var det! 

Jag var lysorange igår och såg mycket gladare ut under kvällen än vad bilden visar 
och hade mina fantastiska silverglitterskor som är väldigt bekväma, till och med nu.
Syns inte så bra på bilden med klänningen har fullt med glitterprickar på sig.





För åtta månader sedan var delar av jobbet på Skybaren och i samma spegel såg jag
ut så här då.

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0