Ooops i did it again.

Det höll länge det där med att inte köpa fler bebiskläder. Men! Vi hade inte en enda bebiskofta i garderoben så när jag såg en fin och billig på H&M så var jag nästan tvungen till att köpa den och sen till en enorm lycka hittade vi "I love milk"-setet som jag verkligen har letat efter. Såg det i våras på H&M men sen försvann det ur sortimentet och det har varit helt omöjligt att hitta det på Tradera. Nu fanns det i affären igen! Niklas älskar ju mjölk så det är lite hans plagg till bebisen. 
 
Så där för övrigt så börjar bebisen ta betydligt mer plats i magen nu och verkar inte bry sig i om mina lungor får plats eller inte, hänsynslösa lilla prutt där inne. Men det är väl okej, jag har överseende, jag menar hur smart kan man vara när man är 30 ofödda veckor. 



 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0