Långa sovmorgnar

God "morgon"!
På jobbet har första lunchen börjat men jag har precis klivit upp och kokat mig en pulvercappuccino med tobleronesmak och plockat fram Marabouchoklad med daim i, perfekt förfrukost lär jag säga, fullproppat med alla näringsämnen man behöver under en dag - socker och koffein! 
Niklas tittar på Dexter och jag får lite lust att klia bort huden på armarna när jag hör "Dexters" berättarröst. Alltså, den är hemsk. Det känns olustigt i kroppen bara jag tänker på det nu. Uuuuh! För att döva mig från den där tortyren så har jag satt på mig gigantiska hörlurar och förlåt men jag har slagit på det mest underbara man kan lyssna till istället men jag vet att man inte får än.. Peter Jöbacks jullåtar! När jag hör han sjunga jullåtar vill jag mer gråta av välbehag än klia sönder kroppen. Det är så avslappnande att lyssna till hans röst och tänka på julafton. En sån fantastisk dag då familjen samlas och bara har det mysigt i vinterlandskapet. Det är en fredlig dag.

Nu kom det en hund och ville upp i knä och attackpussas för att säga godmorgon.

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0