Hot hot hot.

Igår var det överraskningfest/bröllop för svärmor! Efter en mycket lång lördag med fest så sent in på småtimmarna, kom hem vid 22:00! Haha vilken pensionär man har blivit. Idag har det varit så otroligt varmt ute och alla verkar ha njutit av sommarvärmen som håller i sig men jag har gömt mig i källaren med ipaden och kanal 5's app. Jag och Sonic. Och bebisen. 
Niklas har varit ute på hojen och njutit av solen istället. 
 
Har inga bilder från gårdagen på datorn än och ingen annan ny rolig heller, kan inte lägga upp instagrambilderna varenda dag här heller. Heter nog lika där som här. Nu ska jag kika på Pretty Little Liars och äta lite kvällsmat på tok för sent men som sagt, det har ju varit så varmt och jag har verkligen inte haft lust att vara uppe i värmen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0