God morgon

Sov ännu längre idag. Toppen! Snart är dygnet vänt. Hinner väl precis äta lite "frukost" innan Niklas kommer hem från jobbet, märkligt. Önskar det fanns starkare saker att få än Alvedon för på nätterna skulle jag behöva det, men det är väl bara att härda ut, snart är det över och snaaart har vi en liten bebis här hemma. En halva Niklas, en halva mig.
Ibland när det känns läskigt att hela livet snart ska förändras så tänker jag på det, att det är lite mer Niklas som kommer finnas i världen och det kan omöjligt vara dåligt. Det kan bara vara bra för han är fantastisk.

När jag vaknade hade jag en låt i huvudet som jag inte hört på hur länge som helst, det är så konstigt när det blir så.. Hur mycket jag än funderade kunde jag inte komma på vem som sjöng men jag tänkte på Spice Girls men jag hörde i huvudet att det var en kille som sjöng mest så det gick ju inte alls ihop. Googlade det jag kom ihåg av texten och jag var inte helt ute och cyklade för det var Bryan Adams och Melanie C med Baby When You're Gone som malde runt i huvudet. Så nu går den på repeat här hemma och jag sjunger med med min nyvakna spruckna, fantastiska stämma. Man ska ju sjunga för bebisen! 
Alla som lever med någon dom älskar känner nog igen sig väldigt bra i den där låten för det är verkligen så, inte ens den jäkla maten smakar som den ska när den andra är borta, allt är bara lite gråare och tråkigare.

Haha jag hittade videon på Youtube och herregud så dålig den är! Den förstör hela låten! Härliga
90-talet! För er som undrar så kom den även ut på kassettband men då fick man inte med den
tredje låten på singeln "What Does It Do To Your Heart", utan bara spår ett och två, "Baby When
You're Gone" och "I Love Ya Too Much". Underbart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0