En ska bort!

En av dom här produkterna är inte märkta som pyjamas, kan ni gissa vilken?


 
 
Uppenbarligen är det lite hur som med pyjamas eller sparkdräkt. Uppenbarligen spelar det absolut ingen roll för allt ser likadant ut och kanske kommer mitt barn inte få men för livet om jag råkar sätta på honom/henne en pyjamas och knata ut på stan. Om någon mamma har sett plagget och läst på onlineshoppen vad det är så kanske jag blir dömd men ja, vadå.. Du hällde säkert välling i kaffebryggaren i morse och diskmaskinspulver i nappflaskan och kaffepulver i diskmaskinen och det är mycket värre! Rätt svar är nr två. Nr två är en velouroverall till skillnad från dom andra två som är velourpyjamas. Alla kostar 129:- men nr två har en längre beskrivning på hm.se och muddar på ärmarna. 
Läste också att sparkdräkten jag fick med i ett klädpaket egentligen är en pyjamas, so that's that.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0