Dumma böcker!

Jag tyckte att det var en bra idé att börja med körkortet igen dels för att ja jag behöver det ju verkligen och dels för att jag verkligen har tid nu, jag har ju ingenting att göra om dagarna. Nära och kära har mest undrat hur det ska gå med:
1. Magen, blir den inte i vägen? Nej den glömmer jag bort och om vi tänker lite på saken så kör tjocka människor bil varje dag, kolla bara på usa haha! Jag såg en kille i Ockelbo som var så fet att bilen lutade så gravidbulan utgör inga hinder.
2. Ryggen min är paj, går det att sitta i en bil då? Ja, enda jävla gången ryggen inte gör ont är lustigt nog i förarsätet!

Det ingen hade tänkt på är teorin. Den jävla teorin! Jag blir arg, frustrerad och gråtfärdig så fort jag inte fattar vad som står och jag blir helt förstörd när böckerna inte är logiskt uppbyggda! Man kan inte be om svar på frågor om inte svaren finns i böckerna jävla idioter!!!!! vill jag mest skrika och då har jag inte läst många sidor än. Nej teorin hade ingen tänkt på. Inte jag heller. Jävla skitteori. Den som var det enklaste innan jag blev gravid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0