BOOM!

Förra veckan innan hösten var här på allvar så var jag och Niklas ut och fotade lite i trädgården och hade tur att få lite sol. Jag har inte alls varit bekväm med att vara med på kort sedan jag blev gravid men när det är vi själva som tar dom och jag kan välja ut några stycken så går det ganska bra. När jag tittade igenom bilderna så hittade jag också bilder från semestern i somras när vi bland annat var tillbaka till Hennickehammar. I somras på semestern var benen fortfarande smala och fina, nu blir dom mer och mer lik Britney Spears härliga fettoknän för varje dag men jaja, snart är den tiden över och jag får tillbaka mina vader, knän och lår. Ser fram emot att träffa på mina kindben igen också, vi saknar varandra. 
Här är några bilder jag är väldigt nöjd med i alla fall!









 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0