Hjärta dig

Niklas är och hjälper Fröken C att flytta in i hennes hus. Bort från gettot och ut på landet. Eftersom jag är själv kan jag laga vilken mat jag vill så det fick bli tacopaj. Under tiden har jag spelat min favoritspellista med låter från bröllopet och andra låter som får mig att tänka på vilken fantastisk tur jag har som har fått mött den här underbara människan jag får dela mitt liv med. Jag tänker på hur mycket jag älskar honom när jag är klar med min ost och osthyvel och lägger in allting i kylskåpet igen. Lägger allt på min hylla men flyttar på osthyveln och lägger den på hans ost. Det gör mig glad att lägga den där, påminns om hur han är. Hur han är en så typiskt man som kan tappa bort något han håller i. Att han en dag frågade mig vart jag hade gjort av favorithyveln och att han hade letat efter den men den var spårlöst borta. 
 
Jag hade lagt osthyvlen på min ost två hyllor ner, fullt synlig. 
Så nu lägger jag den där osthyveln fullt synligt, för en man.
Det är kärlek det.
;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0